Blogi o polszczyźnie. Propozycje Literufki

Dzisiaj chcę Wam zaproponować kilka ciekawych blogów o języku polskim. Moja krótka lista nie jest rankingiem – strony są podane w przypadkowej kolejności. Każda z innej perspektywy opisuje język i wszystkie uważam za wartościowe, wyjątkowe i godne polecenia.

Do podzielenia się z Wami interesującymi blogami zainspirowała mnie akcja Share Week, której pomysłodawcą jest Andrzej Tucholski z jestKultura.pl. Co prawda, spóźniłam się nieco ze swoimi propozycjami. Nie jest ich również – jak sugerował autor – pięć, ale mam nadzieję, że spodobają się Wam i będziecie je (w miarę możliwości) regularnie odwiedzać. Oto blogi, które polecam:

Macie inne propozycje? Piszcie!

Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Blogi o polszczyźnie. Propozycje Literufki

  1. Luka Wars pisze:

    Blog Bralczyka mnie wciągnął, ale to nie nowość^^ O ile dobrze pamiętam, kiedyś prowadził inny blog. Czytałem i kontaktowałem się w kwestii matury ustnej z j. polskiego.

  2. Katarzyna pisze:

    Dokładnie tamten blog też nieraz odwiedzałam i czytałam, ale z tego co widzę ten tez jest bardzo interesujący

Skomentuj

